30 juni 2011

Hakan E far svar om vad vi gor :-)

LAGA DATORN!!!
Fixat, satt uppe till 2 i natt och fixade till den som jag vill ha den

-Jag måste veta var ni är.
Just nu ar vi pa hotellet efter en harlig tur i kohagar ovanfor Saillagoues. Fantastisk utsikt over platan med alla berg runtomjring.

-Hur hundarna mår.
Loffe var lite deppig i morse efter allt bilakande, men nu ar han glad igen efter den langa promenaden dar han fick kuta omkring o leta sork, och Duro holl pa att grava ur hela backen vid en back dar vi rastade. Vet inte vad han egentligen letar efter, men skoj har han.

Utsikt fran kohagarna, dock utan kor
-Vilka hus ni tittar på.
Har inte kommit dit an.

-Vilken öl Hasse dricker.
Det mesta som rinner

-Hur ont du har i fötterna när Hasse inte bromsar i tid och du hjälper till på passagerarplatsen.
Det var jobbigt i borjan da trafiken var tat o koig, till slut orkade jag inte ”hjalpa” till mer sa da koncentrerade jag mig pa kartan och att skriva ner var berattelse.

-Hur ni mår.
Jo tack, vi mar prima

-Vilket väder det är timme för timme, helst.
95% av tiden sol o klarbla himmel. I dag ligger temperaturen pa 20°, skont.

-Vad ni åt till frukost och middag,I DETALJ.
Middag igar – Hasse at nagon slags kyckling med pommesfrites, till efteratt crepes grand maenier med flammor o allt. Jag at en biff med potatis, en klick potatismos och nagra gronsaker med vitlok=gott gott, biffen var seg som sekelskiftesdojor men smaken var bra, till efterratt blev det glass med fruktsallad.
Vovvarna at sina kulor och fick sma goda korvbitar.

Frukosten intogs pa balkongen bestaende av youghurt, brod, korv o tomater.

Nu ar det dags for siesta, Hasse har redan tjuvstartat. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för din kommentar, det är alltid roligt att få